Computer ke Nuksan in Urdu | کمپیوٹر کے نقصانات

کمپیوٹر کے نقصانات

کمپیوٹر ایک تکنالوجی کی تیز رفتار پیش رو آلہ ہے جو ہماری روزمرہ کی زندگی میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ ہم اس کو استعمال کرتے ہیں تاکہ معلومات حاصل کریں، کام کریں، میسیجز بھیجیں اور دیگر آن لائن کاروباروں کا حصہ بنیں۔ لیکن جب ہم کمپیوٹر کو زیادہ استعمال کرتے ہیں تو اس کے ساتھ کچھ نقصانات بھی آ سکتے ہیں۔ اس مضمون میں، ہم کمپیوٹر کے کچھ نقصانات پر غور کریں گے۔

آنکھوں کے مسائل: زیادہ سمیتینی کی روشنی سے کمپیوٹر کا استعمال کرنا آنکھوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ لمبی عرصے تک سکرین کو دیکھنا اور بار بار کمپیوٹر پر نظر ڈالنا آنکھوں کی کثافت کو متاثر کرتا ہے اور آنکھوں کی مسائل جیسے کہ آنکھوں کا سوجنا آنکھوں کی خشکی، بینائی کے مسائل وغیرہ کا سبب بن سکتی ہیں۔

گردوں کی مسائل: کمپیوٹر کے سامنے بیٹھنے سے گردے کی مسائل بھی پیدا ہوسکتے ہیں۔ طویل عرصے تک ایک ہی جگہ بیٹھنا، غلط بیٹھنے کی صورت میں یا ایک ہی جگہ ٹھہرنا گردوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ، کمپیوٹر کے استعمال کے دوران ہم عموماً انحناء دار پوزیشن میں رہتے ہیں جو گردوں کو متاثر کرتی ہے۔

موٹاپا: زیادہ کمپیوٹر کا استعمال بدنی صحت کے لحاظ سے بھی نقصان دے سکتا ہے۔ بیٹھتے رہنے کی وجہ سے جسم کو موٹاپا ہوسکتا ہے اور مضبوطی کی کمی ہوسکتی ہے۔ اس کے علاوہ، بے حرکتی کی بنا پر آپ کے جسم کی ایونچوں کا سیستم کمزور ہوسکتا ہے۔

روابطی مسائل: زیادہ کمپیوٹر کا استعمال روابطیں بھی متاثر کر سکتا ہے۔ جب آپ زیادہ تر اوقات کمپیوٹر پر گزارتے ہیں، تو آپ کو رشتوں سے دوریاں محسوس ہوتی ہیں۔ آپ کو نیٹ پر وقت گزارنے کی وجہ سے دوستوں اور خاندان کے ساتھ اصلی رابطے قائم نہیں ہوتے ہیں۔

See also  Adrak ke fayde in Urdu | ادرک کے فائدے

تناسلی صحت: کمپیوٹر کا زیادہ استعمال تناسلی صحت کو بھی متاثر کر سکتا ہے۔ گرم سکرین کے بجائے جسم کو برداشت کرنے والی اجراء کی بنا پر مردوں کی حیوانیت متاثر ہوسکتی ہے اور عورتوں کے لئے بھی یہ نقصانات پیدا کرسکتا

ہے۔

دل کی بیماریاں: زیادہ کمپیوٹر کا استعمال دل کو بھی نقصان پہنچا سکتا ہے۔ جب آپ لمبے عرصے تک کمپیوٹر کا استعمال کرتے رہتے ہیں، تو آپ کے دل کو بھی برداشت کرنا پڑتا ہے۔ دل کو دھڑکنوں کی رفتار پر بوجھ ڈالنا ممکن ہے اور دل کی بیماریوں کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔

کمپیوٹر ہماری روزمرہ کی زندگی کا حصہ ہے، لیکن ہمیں یاد رکھنا چاہئے کہ اس کا زیادہ استعمال بھی نقصانات کے سبب بن سکتا ہے۔ ہمیں کمپیوٹر کا استعمال معتدل رکھنا چاہئے تاکہ ہماری صحت، روابط اور روزمرہ کی زندگی پر منفی اثرات کم ہوں۔